به گزارش پایگاه خبری ربیع، محسن رنجبر با اشاره به کاربرد سامانه کنترل پروژه شهرداری قم، اظهار کرد: سامانه کنترل پروژه بر عملکرد ردیف های عمرانی در بودجه‌ها نظارت دارد و جزء جزء ردیف‌های عمرانی بودجه‌ای را نظارت می کند که در زمان معین شده توسط واحدهای متولی به انجام برسد.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه برای سال ۹۸ بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای شهرداری پیش‌بینی شده است، افزود: این بودجه در حدود هزار پروژه کوچک و بزرگ تقسیم شده است؛ از نورپردازی و انتقال آب‌های سطحی گرفته تا پروژه مترو و تقاطع های سه سطحه و وضعیت عملکرد تمامی این پروژه ها را در این سامانه به صورت ماهیانه ارزیابی می شود.
رنجبر خاطرنشان کرد: به همین خاطر تمام قسمت‌های شهرداری از ابعاد مختلف عملکردی، بودجه‌ای، برنامه‌ای و غیره کنترل می‌شود و در نهایت بررسی می‌شود که وضعیت حرکت در مسیر چشم‌انداز چگونه است.
وی با تاکید بر راه‌اندازی سامانه بازخورد استراتژیک، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد در شهرداری قم، گفت: تمام این سامانه‌ها وضعیتی را ایجاد می‌کنند تا ما بازخوردی از عملکرد شهرداری برای دستیابی به اهداف برنامه قم ۱۴۰۰ و چشم‌انداز ۱۴۱۴ بگیریم.