به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سرهنگ رضا گودرزی  با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی امروز در جاده کرج – چالوس اظهار داشت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان البرز، محدودیت های ترافیکی اجرا می شود.

وی گفت: با توجه به ممنوعیتی که تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۲۷ شهریور ماه)  در جاده کرج-چالوس دارد، این ممنوعیت تا ساعت ۷ روز دوشنبه (۱ مهر ماه) ادامه خواهد داشت و تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت نیز تا ساعت ۷ روز دوشنبه (۱ مهرماه) از محور مذکور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه (۲۹ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه (۳۰ شهریور ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷روز جمعه (۲۹ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روزشنبه (۳۰شهریور ماه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

گودرزی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای شنبه و یکشنبه(۳۰ و ۳۱ شهریورماه) تا ساعت ۲ بامداد روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۱ شهریورماه و ۱ مهرماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ شهریورماه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: برای تسهیل در عبور و مرور، رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شده سپس اقدام به سفر کنند تا از ترافیک‌های طولانی پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: پیش‌بینی می شود در چند روز باقیمانده فصل تابستان شاهد بار ترافیکی سنگین در راه های استان البرز به ویژه جاده کرج -چالوس باشیم که می‌طلبد رانندگان همکاری بیش از پیش با پلیس داشته باشند.

گودرزی گفت: یکی از راه‌های خروجی از جاده کرج -چالوس، جاده نوجان – آتشگاه است که در موقع افزایش سفر سبب گره ترافیکی در این مسیر می‌شود که رانندگان با توجه به شرایط خاص محور، توصیه‌های ماموران پلیس راه را رعایت کنند.

وی افزود: در این مدت پایگاه های ثابت و سیار پلیس با بیش از  ۷۵ تیم گشت وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را در اوج سفرها رصد می‌کنند.

این مقام انتظامی از مسافران خواست تا هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه‌دیدگان است.

انتهای پیام/ب/ح