به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مظاهری با اشاره به اینکه پایان شهریورماه با اوج مسافرت‌ها مواجه هستیم، اظهار کرد: خوشبختانه در سطح محورهای استان عوامل انتظامی و پلیس‌راه باقدرت پای‌کار هستند و باقدرت برای کاهش حوادث رانندگی تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه جان‌باختگان حوادث رانندگی ۱۸ درصد کاهش داشتیم، افزود: در سال گذشته نیز با تلاش تمام کارکنان در حوزه‌های برون و درون‌شهری خوشبختانه توانستیم در بحث کاهش تصادفات و کاهش مجروحان و جان‌باختگان رتبه برتر را کسب کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه تلاش برای تداوم این روند باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد، یادآور شد: روحیه جهادی و کار گروهی و خصوصاً توکل به خداوند متعال باعث خواهد شد تا در اجرای مأموریت‌های محوله موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه در شهریورماه سال جاری جان‌باختگان حوادث جاده‌ای ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است، گفت: تلاش برای آرامش و امنیت مسافران و شهروندان با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دارد.

مظاهری در پایان ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل انتظامی استان در حوزه برقراری نظام و امنیت در ایام مختلف سال خصوصاً ایام محرم، یادآور شد: با توجه به اینکه در این ایام اکثر مردم در حال سفر هستند و زمینه سرقت نیز فراهم است لذا انتظار می‌رود تا با اجرای طرح‌های لازم از بروز جرائمی همچون سرقت پیشگیری شود.

انتهای پیام/