به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد اسودی می گوید: بنده از کسانی هستم که به مطالعه اهمیت شایانی می دهم، اما انگیزه بنده علاوه بر اینکه از کتابخوانی ام نشأت گرفته باشد، از این موضوع ناشی می شود که اگر فردی یکی از مطالب این کتاب در یک جای زندگی اش به کار بیاید، برای من کافی است.
این تاکسیران که دغدغه مطالعه مردم را دارد، درباره برخوردهای مردم با این اقدام، چنین می گوید: بازخوردهای مردم متفاوت بوده و برخی از مردم حتی به بنده طعنه و کنایه زده اند که ای آقا، بیکاری مگر و امثال این صحبت ها، از طرف دیگر برخی از افراد نیز بنده را تشویق کرده اند، تا جایی که حتی چند نفر برای خرید کتب مبلغی را به بنده داده اند.
او ادامه می دهد: تاکنون از سوی مراکز مختلف دولتی هیچ حمایت خاصی از بنده نشده و تنها مورد این بود که در سال گذشته راننده نمونه استان شدم که تاکسیرانی هدیه ای را به عنوان جایزه به بنده داد.
اسودی با اشاره به نحوه عرضه کتب به مردم عنوان می کند: شیوه کار اینگونه است که مسافرین در داخل خودرو کتب را مطالعه می کنند، از اواخر سال ۹۶ طرحی را راه اندازی کرده ام که در قالب آن افراد مبلغی را به عنوان امانت نزده من نگه می دارند و کتاب را برای مطالعه می برند، هر زمانی که کتاب را تحویل دادند، پول خود را پس می گیرند.
او یادآور می شود: نحوه پس دادن کتاب اینگونه است که فرد زمانی که با بنده تماس می گیرد، در هر کجای شهر که باشد می روم و کتاب را تحویل می گیرم، بدون اینکه مبلغی به عنوان کرایه دریافت کنم، این طرح از نظر مالی هیچ چیزی برای بنده ندارد و می توان گفت که از این حیث ضرر به حساب می آید، اما با همه این مشکلات بنده این سختی ها را به جان خریده ام.