به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بسیج، احیا محمد امیری بابیان اینکه بیش از سه‌هزار و ۵۵۰ برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال در خراسان شمالی اجرا می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۵ برنامه به‌صورت محوری اجرا خواهد شد.

وی افزود: رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه‌ها در دستگاه‌های اجرایی، نواختن زنگ مقاومت و همایش تجلیل از پیشکسوتان این عرصه ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزاری همایش دادگستری با حضور “سردار قربانی، از فرماندهان زمان جنگ”، برگزاری همایش بزرگ روحانیان استان، گلباران یادمان‌های شهدا، پیاده‌روی عمومی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها و برگزاری همایش بانوان با حضور ” خانم اشکیان، از روایان جنگ” را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان عنوان کرد.

امیری همچنین از بازسازی “عملیات بازی دراز” در شهرستان گرمه خبر داد و اظهار داشت: این عملیات با حضور بسیجیان و رزمندگان در هفته دفاع مقدس بازسازی خواهد شد.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس از چند عنوان کتاب نیز رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی بابیان اینکه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شامل ۱۰ کمیته است، عنوان کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته نظامی، کمیته دانش‌آموزی، کمیته دانشجویی، کمیته فرهنگی و تبلیغات، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته ایثارگران، کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، کمیته ورزشی و جوانان، کمیته روحانیت و کمیته زنان است.

وی گفت: مسئولان کمیته‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس موظف هستند بر اساس شرح وظایف ابلاغی از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نسبت به تشکیل منظم جلسه با حضور همه اعضای زیرمجموعه خود اقدام کنند و تعدادی برنامه محوری را جهت برگزاری در هفته دفاع مقدس به تصویب برسانند

انتهای پیام/