به گزارش پایگاه خبری ربیع، اولین جلسه کارگروه تنظیم ارتباطات برون سازمانی شهرداری قم با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای شهرداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم بیان داشت: سامان دهی حوزه ارتباطی مناطق و سازمان ها به عنوان یکی از دغدغه های شهردار قم در دستور کار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل قرار گرفته است.

وی موضوع این جلسه را بررسی روابط شهرداری با آموزش و پرورش نام برد و ادامه داد: اجرای برنامه های متعدد سازمان ها و مناطق با مدارس و مجموعه آموزش و پرورش به صورت پراکنده بوده و نیاز است جهت هم‌افزایی و تسهیل گری، ساماندهی ارتباطات شهرداری با مجموعه های هدف با اداره کل ارتباطات و امور بین الملل باشد.

کلانترزاده تصریح کرد: معرفی خدمات و عملکرد شهرداری در برنامه های اجرا شده در مدارس مانند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر، هزینه کرد شهرداری در خصوص طرحهای عمرانی و خدماتی، معرفی سامانه های ارتباطی مردم با شهرداری ۱۳۷ و غیره از جمله نقاط مغفول مانده می باشد که جایگاه ویژه ای برای تزریق روحیه امید در بین آینده سازان این شهر خواهد داشت و می بایست جهت پیشبرد این مهم تدابیری اندیشیده شود.

در ادامه پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم به برخی اقدامات سازمان پیرامون محور آموزش و پرورش اشاره و بیان داشت: جهت آماده شدن مدارس در سال تحصیلی جدید و همچنین در طول سال در ۳۰۷ مدرسه احداث یا بهسازی یا رسیدگی به فضای سبز با حضور کارشناسان این سازمان انجام شده است و در کنار مدارس، به دانشگاه‌ها، مجتمع های آموزشی و ورزشی و حوزه های علمیه خدمات ارائه می شود و این نشان از حوزه کاری گسترده سازمان پارکها دارد.

علی نیک مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه جلسه به فرآیند خدمات ارائه شده حوزه ترافیک به مدارس اشاره و تصریح کرد: خط کشی معابر بخصوص مسیرهای منتهی به مدارس، آموزش فرهنگ ترافیک با حضور در مدارس در دستور کار قرار و یا انجام شده است.

سید عبدالله میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم هم از فعالیت های سازمان پیرامون همیار بازیافت سخنانی را بیان و بیان داشت: در برنامه های سازمان بازدید دانش آموزان از سایت پسماند دیده شده و امیدواریم در این مورد قدم خوبی برداشته شود.

شایان ذکر است در این نشست نمایندگانی از معاونت خدمات شهری و سازمان های آتش نشانی، زیباسازی، توسعه و عمران، فرهنگی هنری ورزشی،پارکها و فضای سبز ،حمل ونقل و ترافیک و مدیرت بحران حضور و نقطه نظرات خود را ارائه نمودند.