به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهدی کلانترزاده در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس استان قم با اشاره به همکاری شهرداری برای برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: شهرداری سال های گذشته هم در برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس مشارکت داشت و امسال نیز شهردار قم دستور اکید برای همکاری نیروهای شهرداری برای برپایی این نمایشگاه داد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهری برای نمایشگاه دفاع مقدس استان قم مشارکت می‌کند و نیروهای خدماتی شهرداری در این نمایشگاه برای ارائه ۱۲ نوع خدمت حضور پیدا خواهند کرد.
کلانترزاده افزود: سازمان زیباسازی شهرداری با همکاری سازمان بسیج هنرمندان سپاه برای زیباسازی محوطه نمایشگاه هفته دفاع مقدس تلاش می کند.
وی نمایشگاه دفاع مقدس استان قم را یک اتفاق ویژه دانست و ضمن اعلام آمادگی بخش های مختلف شهرداری قم جهت برپایی باشکوه نمایشگاه یاد یاران، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم آماده است غرفه ای در این نمایشگاه برپا کند تا به صورت تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده‌ها و نوجوانان منتقل گردد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم ادامه داد: قطعا صدا و سیما، بسیج، رسانه،مطبوعات و فعالان فضای مجازی در این مسیر مهم و اطلاع رسانی شایسته برنامه های این هفته در صحنه حاضر خواهند بود و جهت بهره مندی همشهریان و هم میهنان عزیز از این گنجینه تمام نشدنی یعنی مقاومت و دفاع مقدس نمایش خیره کننده ای اجرا خواهند نمود.
کلانترزاده خاطرنشان کرد: ایجاد مسیر پیاده روی در پیرامون محل برپایی نمایشگاه به سمت نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در طول مسیر با همکاری نواحی و پایگاه‌های مختلف بسیج شهر قم مناسب به نظر می رسد.
خاطرنشان می شود:نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان یاد یاران از۳۱شهریور ماه۹۸ به مدت یک هفته در منطقه خضر نبی علیه السلام به همت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و همراهی شهرداری قم برپا خواهد بود.