به گزارش پایگاه خبری ربیع، در دیدار دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موضوع بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم بحث و تبادل نظر شد که در آن جلسه وزیر بهداشت بر رفع و تسریع مشکلات پروژه بیمارستانی تاکید کرد.

پس از آن جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاون درمان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در محل بیمارستان، بار دیگر تشکیل جلسه داده و مسائل مربوط به آن بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در جلسه ای که با وزیر بهداشت داشتیم، ایشان تاکید بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تسریع در روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان با همکاری هر چه بیشتر واقف محترم را داشتند.

وی گفت: این بیمارستان به همت واقف محترم احداث شده که طبق تفاهمنامه در حال پیگیری بوده و در نهایت جزو مجموعه مجتمع بیمارستان شهید بهشتی فعالیت کرده و طبق قوانین و مقرارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدیریت خواهد شد.

شایان ذکر است بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) در محوطه بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث بوده که با زیربنای ۲۱ هزار و ۴۳۰ مترمربع در ۹ طبقه احداث و دارای پیشرفت بیش از ۹۰ درصد است.