به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ،به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی علیرضا مصطفی‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مرتبط، خواستار تعامل و هم‌افزایی بیشتر ادارات کل تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در جهت پیشرفت پروژه‌های بزرگ استان شد.

وی به طرح اقدام ملی مسکن و رونق تولید مسکن در استان اشاره کرد و افزود: طرح اقدام ملی طی ۲ سال باید انجام شود و در استان خراسان شمالی طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ با توجه به نیاز مسکن، ۳۰ هزار واحد در ۲۲ شهر استان ساخته خواهد شد که در مرحله اول ۲۵۰۰ واحد از طریق روزنامه آگهی انجام‌شده است و در انتظار انتخاب پیمانکار هستیم و در مراحل دیگر هم تا پایان سال ۹۸ در چندین مرحله آگهی انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: انتقال راه روستایی به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مواردی است که باید ظرف هفته‌های آینده در استان تعیین و تکلیف شود و کارگروهی متشکل از معاونین دو اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جهت بررسی موارد تشکیل‌شده است که به‌زودی جزئیات این انتقال به سرانجام خواهد رسید.

وی به طرح تأمین مسکن کارکنان دولت اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون چندین اداره کل در نامه، لیست کارکنان خود جهت تأمین مسکن را به این اداره کل ارسال کرده‌اند که به‌زودی این طرح نیز نهایی خواهد شد و کارکنان دولت نیز می‌توانند صاحب‌خانه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی بابیان اینکه همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی در جلسات حضورداشته باشند، افزود: امیدوارم با پیگیری‌های مستمر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی شاهد این باشیم که اقدامات خوبی در سطح  استان صورت بگیرد.

انتهای پیام/