به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی نسبت به برگزاری و تثبیت جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان،  واکنش نشان داده است:

«سرانجام و پس از ماه ها جهد و تلاش شبانه روزی، دفتر جشنواره سی و دوم فیلم کودک ونوجوان به پایان آمد، حکایت این جشنواره و افتخاراتش اما همچنان باقی است.

دوستان و جوانان پرتکاپو و خوش قریحه اصفهانی، اصفهان برای استمرار حیات خویش  هیچ راهی جز توسعه فرا صنعتی و توسعه پایدار ندارد و توسعه پایدار از رهگذر فعال شدن اقتصاد گردشگری و اقتصاد فرهنگ و هنر می گذرد.

آنچه در این ماه ها شما انجام دادید جهد بی نظیری در جهت فعال سازی اقتصاد فرهنگ و هنر و اقتصاد گردشگری بود و جشنواره سی و دوم فیلم کودک و نوجوان محل تلاقی گردشگری فرهنگی و گردشگری رویداد محور است. مطمئن باشید مسیر توسعه پایدار در اصفهان از همین جشنواره و رویدادهایی نظیر آن می گذرد و شما خدمتی شایان توجه و درخور تحسین برای اصفهان کردید و می کنید.

در این روزهای برگزاری جشنواره سی و دوم فیلم کودک و نوجوان؛ اصفهان به معنای واقعی ” شهر دوستدار کودک ” بود و به بهترین نحو از کودکان و نوجوانان سراسر کشور به عنوان سرمایه های انسانی آینده ایران میزبانی کرد، برگزاری ده ها رویداد جنبی مرتبط با کودکان بهترین اقدام برای جلب حساسیت های اجتماعی حول کودک و دوران  کودکی بود و قطعا به توسعه انسانی اصفهان و کشور کمک می کند.

اقدامات خلاقانه‌ای چون برپایی‌” تماشاخانه سیار” و اکران فیلم های جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای همه کودکان شهر از جمله  کودکان حاشیه نشین هم در ذهن و ضمیر عاشقان و دغدغه مندان اجتماعی ماند و می ماند که عدالت فرهنگی و اجتماعی نیازمند به اشتراک گذاری رویدادهایی از این دست میان طبقات مختلف اجتماعی است.

بر خود می بالم و می بالیم که اصفهان راقم خاطراتی خوش برای کودکان این سرزمین است و جشنواره‌ای که با کم لطفی ها در مقطعی از اصفهان دریغ شد، امروز در این سرزمین تثبیت شده است.

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق / ثبت است بر جریده عالم دوام ما»