به گزارش پایگاه خبری ربیع،دومین نشست صمیمی و هم‌اندیشی کارکنان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در دفتر معاونت برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از متراکم بودن فضای خوابگاهی این دانشگاه یاد کرد و گفت: امسال ۱۰ واحد جدید به ظرفیت این خوابگاه‌ها اضافه شده که به زودی به صورت کامل تجهیز می‌شود.

دکتر سیامک محبی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در خوابگاه پسران عنوان کرد: بهسازی خوابگاه‌های پسران، زیباسازی نمازخانه و جداسازی سالن تماشا و اختصاص اتاق ویژه برای سرپرست خوابگاه دنبال شده که در مجموع برای خوابگاه‌های پسران نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد خوابگاه کوثر نیز به دنبال ایجاد بسترهای رفاهی و خدماتی در حیاط این خوابگاه بودیم که تاکنون نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم تا بتوانیم آلاچیق‌ها، تنیس روی میز، پیست دوچرخه‌سواری، و زمین‌های والیبال و گلف را آماده‌سازی کنیم.

دکتر محبی با بیان اینکه درختان مثمر در محیط فضای سبز خوابگاه‌ها افزایش می‌یابد، عنوان کرد: اکنون منتظر خنک‌تر شدن هوا هستیم تا در پایان شهریورماه شاهد کاشت درختان مثمر در این فضاها خواهیم بود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از اجاره طبقه سوم خوابگاه کوثر به دانشگاه حضرت معصومه(س) یاد کرد و گفت: احقاق حقوق دانشگاه علوم پزشکی قم و ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان این دانشگاه دنبال شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای جدید خوابگاهی به سیستم‌های نوین گرمایشی و سرمایشی تجهیز می‌شوند، تصریح کرد: خوابگاه‌های پسران با استفاده از پل هوایی به یکدیگر متصل می‌شوند؛ تعداد ناظم‌ها در هر شیفت یک نفر است که تعداد آن‌ها به دو نفر افزایش یافته و خدمات مختلف از جمله تاسیساتی و باغبانی به بخش خصوصی واگذار می‌شود.