به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشستی با ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی را بستر ساز ورزش قهرمانی دانست و اظهار کرد: این مهم با توسعه فضاهای ورزشی بدست می آید و لازم است وزارت ورزش و جوانان در این زمینه استان را حمایت کند.

استاندار قم با اشاره به عزم جدی مدیریت استان درتوسعه متوازن زیرساخت های ورزش همگانی، اضافه کرد: بهرمندی عمومی از امکانات ورزشی و ایجاد بسترهای رشد استعدادهای ورزشی از اولویت های اساسی استان در امر ورزش است.

وی با تاکید بر تشکیل شورای مشورتی جوانان در استان قم، ادامه داد: قم در این زمینه پیشرو است و بهره مندی از نظرات مشورتی نخبگان و جوانان موفق در عرصه های مختلف می تواند تاثیری بسزا در تصمیم گیری های کلان استان در امور مربوط به جوانان داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان به تکلیف اداره کل ورزش و جوانان استان در توسعه نشاط و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره وتصریح کرد: نظارت های مدیریتی وزارت ورزش و جوانان در مورد مدیران استانی به گونه ای باشد که عملکرد آنها در اجرای سیاست های توسعه محور استان را تقویت کند.

وی در پایان با بیان اهتمام استان در توسعه ورزش بانوان، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای شناسایی زنان نخبه در ورزش همگانی و قهرمانی در دستور کار مدیران استان است.