به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز به کار هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، محصولات کشاورزی، بذر و نهال و صنایع وابسته و غرفه های مرتبط با صنایع کشاورزی در محوطه باغ گلهای پارک شهید چمران کرج خبر داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه استان البرز معبر مسافران بسیاری است، اذعان کرد: در این نمایشگاه گل هایی به نمایش گذاشته می شوند که مردم تا تابستان سال آینده موفق به تماشای آن ها نخواهند شد که این امر تأثیر مستقیمی بر امر گردشگری در استان دارد و در واقع توسعه صنعت گردشگری در قبال برگزاری این گونه جشنواره ها و نمایشگاه ها است.

بضاعتی پور مطرح کرد: مساحت باغ گلهای کرج حدود ۷/۶ هکتار است که حدود ۵/۴ هکتار آن به فضای سبز و کاشت انواع گل و گیاه اختصاص داده شده و حدود یک میلیون گلدان گل از حدود ۱۰۰ گونه مختلف درختی، درختچه و گل های فصلی و دائمی در آن وجود دارد و این باغ بهانه ای برای گردهمایی مردم در اوقات فراغت آن هاست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه باغ گلها تلفیقی از اکوسیستم گیاهی و جانوری است، اظهار کرد: در این مجموعه، علاوه بر انواع گل های فصلی و تابستانی، فضایی برای نمایش گونه های مختلف جانوری شامل پرندگان و خزندگان در نظر گرفته شده که آماده بازدید مردم است.

بضاعتی پور اذعان کرد: این نمایشگاه با هزینه ای حدود ۵۰۰ میلیون تومان برگزار شده که این رقم توسط منابع مالی و اسپانسرها و از طریق تبلیغات و اجاره غرفه ها تأمین می شود.

وی اعلام کرد: علاقه مندان می توانند از امروز به مدت یک هفته هر روز از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ از این مجموعه بازدید کرده و در پایان مراسم به مدت پنج شب در جشنی که با حضور خوانندگان و هنرمندان کشور برگزار می شود لحظات خوشی را سپری کنند.

انتهای پیام/