به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دولت از بهره برداری از پروژه های تکمیل شده شهرستان های استان البرز در هفته دولت خبر داد و گفت: برنامه های هفته دولت برای هماهنگی بیشتر میان فرمانداران استان به تمام شهرستان ها ابلاغ می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز مطرح کرد: یک روز پیش از حضور وزرا در شهرستان ها با انجام گفت و گوی ویژه صدا و سیمای البرز با فرمانداران برنامه ها اطلاع رسانی می شود؛ در روز بهره برداری از پروژه ها به همراه کاروان دولت، مدیران شهرستان ها نیز حضور پیدا می کنند.

وی از آغاز نخستین روز هفته دولت با بهره برداری از پروژه های شاخص و تکمیل شده با حضور وزیر نیرو در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و افزود: اطلاع رسانی به صورت دقیق و کامل در راستای ایجاد نشاط اجتماعی ضروری است؛ این امر تنها با همکاری مسؤولین استان به عنوان کارگزار نظام محقق می شود.

درویش پور با بیان اینکه در دومین روز از هفته دولت پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان نظرآباد افتتاح می شود، عنوان کرد: روز دوشنبه هفته دولت نیز پروژه های تکمیل شده شهر کرج و بخش آسارا با حضور یکی از اعضای هیأت دولت افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به افتتاح چندین پروژه در اشتهارد در روز سه شنبه اظهار کرد: فرمانداران استان البرز باید با احصاء پروژه ها و طرح های اقتصادی و عمرانی تمامی شهرستان های البرز مهمترین پروژه ها را برای کلنگ زنی و افتتاح در اولویت قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلنگ زنی و بهره برداری از طرح‌های شهرستان طالقان در روز چهارشنبه و همچنین افتتاح پروژه‌های شهرستان فردیس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنجشنبه انجام می شود؛ بهره برداری از پروژه ها در هفته دولت باید طبق برنامه زمان بندی شده انجام شود.

انتهای پیام/د