به گزارش پایگاه خبری ربیع،سرهنگ “مهرداد حاجی زاده” در حاشیه جشنواره “چادرهای آسمانی” که با حضور خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم در مرکز آموزشی، فرهنگی و تربیتی عمار برگزار شد، هدف از برگزاری این جشنواره را هم افزایی و بصیرت افزایی کارکنان زن و همسران کارکنان این فرماندهی دانست.

دبیر جشنواره “چادرهای آسمانی”، تصریح کرد: این جشنواره در ۲ موضوع آغاز به کار کرده است، اول این که همسران کارکنان نیروی انتظامی هم بتوانند در حوزه مبارزه با ناهنجاری ها نقش آفرینی کنند و دوم این که بتوانند برای بصیرت افزایی دیگر خانواده ها نیز گام های موثرتری بردارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انظامی استان قم با بیان این که جشنواره چادرهای آسمانی طی ۲ مرحله در قم برگزار می شود، افزود: مرحله دوم این جشنواره در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سرهنگ حاجی زاده با اشاره به این که یکی از مشکلات دامن گیر برخی خانواده ها توجیه ناپذیری فرزندان شان است، بر اهمیت و ضرورت حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: خانواده ها می توانند انتقال دهنده هنجارهای درست به جامعه باشند.

گفتنی است، این جشنواره با حضور و سخنرانی آیت الله “سید محمد سعیدی” نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم و همچنین حجت الاسلام والمسلمین “مجتبی ذوالنوری” نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همراه بود که در پایان یکی از زنان خارجی تازه مسلمان شده از کشور الجزایر نیز به ایراد سخن پرداخت.