به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته، ۱۳ میلیون نفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس عباس محبوبی در نشست خبری مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: رسالت سازمان پایانه‌ها نگهداری، بهسازی، نوسازی و گسترش پایانه‌ها با استفاده از توانمندی نیروهای داخلی در بخش‌های خصوصی و دولتی است. مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال ۹۷ بالغ بر ۱۳ میلیون مسافر در پایانه‌های شهر اصفهان جابجا کردیم و ۵ درصد عوارض دریافتی از مسافران برابر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شد.

وی عنوان کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری در چهار ماه اول و دوم سال ۹۷ در میان ۱۷ سازمان وابسته به شهرداری به عنوان سازمان برتر شناخته شد و از معاون عمرانی وزارت کشور تقدیرنامه دریافت کرد.

محبوبی افزود: پایانه‌های صفه و کاوه به خط مترو متصل شدند تا مسافران بتوانند به طور مستقیم از پایانه به مترو رفت و آمد کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هزینه نگهداری پایانه‌کاوه برای یک سال ۲ میلیارد تومان است، اظهار کرد: پایانه کاوه جزو بهترین پایانه‌های کشور است و از لحاظ امنیت نیز در وضعیت خوبی قرار دارد، سال گذشته مسئله گازوئیل به چالشی برای رانندگان تبدیل شده بود که با وجود پمپ گازوئیل در پایانه کاوه این مشکل را نداشتیم.

وی تصریح کرد: توزیع مواد مخدر در پایانه کاوه گزارش شده بود که امروز تمام موتورسیکلت‌های وارد شده به پایانه کاوه شناسنامه‌دار شدند و این مشکل حل شده است.

محبوبی با اشاره به لزوم بهره‌مندی مردم از امکانات پایانه‌های مسافربری عنوان کرد: در سال گذشته رستوران و مرکز تشخیص طبی در پایانه صفه ایجاد و شهربازی آن را بهسازی کردیم، برای ایجاد پمپ گازوئیل در صفه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مناقصه آن تا هفته آینده برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان بیان کرد: سال گذشته در پایانه‌های کاوه و صفه اورژانس اجتماعی را فعال و در اختیار بهزیستی قرار دادیم که این مجموعه به افراد فراری که به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند مشاوره می‌دهند.