به گزارش پایگاه خبری ربیع، دوشنبه‎های با نشاط همراه با جشنواره فرهنگی ورزشی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی و همدلی خانواده‎ها در محله‎های مختلف سطح شهر سمنان برگزار می‎شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری دوشنبه‎های بانشاط همراه با جشنواره فرهنگی ورزشی در سمنان خبر داد.

عباس بابایی با اشاره به اینکه این جشنواره در محله‎های مختلف سطح شهر سمنان در دوشنبه‎های هر هفته برگزار می‎شود، اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی از دوشنبه ۷ مرداد ماه در مجتمع آوست آغاز و دوشنبه‎های بعدی به ترتیب درمکان های جهادیه جنب مدرسه ۱۲ فروردین، مسکن مهر(سعادت)، بوستان چهارصد دستگاه، محله کدیورجنب امامزاده زکریا(ع) ساعت ۲۱:۰۰ اجراء خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان در نظر دارد با ایجاد فضایی با نشاط با هم بودن و همبستگی را میان خانواده‎ها تقویت کند، تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‎های متنوع فرهنگی ورزشی اجراء می‎شود.

بابایی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط و شادابی، حفظ آمادگی جسمانی، افزایش توان روحی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ایجاد مودت و دوستی و ارتقای سطح سلامت عنوان کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به فراهم کردن رشته‎های مختلف ورزشی در این جشنواره، اظهار داشت: بازی‎های بومی و محلی، دارت، هفت سنگ، طناب کشی، اسکیت، ورزش های زورخانه ای، داژبال، تکواندو، بازی با حلقه، برایتونیک و والیبال از ورزش‎هایی است که خانواده‎ها در محیطی متفاوت همراه با فرزندان خود می‎توانند یک روز به یادماندنی را برای خود در دوشنبه‎های بانشاط به یادگار بگذارند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سبک زندگی خانواده‎ها در دنیای مدرن امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهم‎ترین مقوله هایی است شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است و در این جشنواره تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ورزش‎های گروهی و خانوادگی، علاوه بر فراهم کردن فضای شاد و مفرح، بر همبستگی و همدلی بیشتر خانواده‎ها نیز بیافزاییم.

جشنواره فرهنگی ورزشی در دوشنبه‎ها با مشارکت دستگاه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان و هیئت ورزش‎های همگانی استان سمنان برگزار می‎شود.