به گزارش پایگاه خبری ربیع،محسن رنجبر با بیان اینکه قم به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، گفت: پروژه‌های کلان و شاخصی در سال‌های اخیر اجرایی شده که چهره شهر را تغییر داده است؛ پروژه شهدای مدافع حرم، ۱۵ خرداد، آیت‌الله بروجردی، زیرگذر کریمه، پل ۹ دی و غیره از جمله این پروژه‌ها است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ انسانی شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری در هر منطقه شهر در حال ساخت یک مجموعه ورزشی است، افزود: دو مورد از این ورزشگاه‌ها به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

رنجبر با اشاره به توسعه فضای سبز در سطح شهر قم، گفت: نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر توسعه باغچه‌های طولی در معابر شهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص هتل‌سازی در بلوار پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی که در این خصوص وجود داشت با نظر هیات حل اختلاف به نفع سرمایه‌گذار به نتیجه رسید و حل شد و این پروژه اجرایی خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ انسانی شهرداری قم با تاکید بر ظرفیت‌های بالای بلوار پیامبر اعظم(ص) در حوزه سرمایه‌گذار، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقبال بیشتر شهروندان شاهد تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در این بلوار در زمینه سرمایه‌گذاری باشیم.