به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون شهرسازی و معماری شهرداری نجف آباد گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و تکمیل اطلاعات سیستم‌های مکانیزه، شهرداری به استناد مواد چهار و پنج قانون نوسازی و عمران شهری، تجدید ممیزی املاک و واحدهای کسبی مناطق پنج گانه شهر را در دستور کار قرار داده است.

سید محمد ابراهیم احمدی با اعلام این خبر افزود: طی این طرح که فاز عملیاتی آن از بیست تیر کلید خورده است، مأمورین ممیزی با در دست داشتن معرفی نامه عکس دار به منازل و واحدهای کسبی مراجعه کرده و در حضور مالک اقدام به برداشت مشخصات مکانی زمین و متراژ ساختمان می‌کنند. احمدی با اشاره به اهمیت صحت اطلاعات جمع آوری شده در این فرآیند گفت: انتظار داریم شهروندان محترم ضمن همکاری کامل با مأمورین ممیزی در تکمیل جداول و فرم‌های طراحی شده، برخی مدارک خاص مانند سند مالکیت رسمی یا بنچاق یا اجاره نامه رسمی به همراه پروانه ساختمان یا پایان کار آن، فیش سال قبل عوارض شهرداری، مدارک سجلی مالک یا مالکین شامل شناسنامه و کارت ملی، قبوض شرکت‌های خدمات رسان، پروانه کسب، مجوز اتحادیه صنفی، سند سرقفلی و اجاره نامه را آماده کرده و در صورت نیاز در اختیار مأمورین قرار دهند.

شماره تلفن‌های شهرداری مرکزی به شماره ۴۲۶۴۰۰۴۱ الی ۳ داخلی ۲۴۰ (واحد نوسازی) در کنار ستاد ممیزی شهرداری با شماره تماس ۴۲۶۳۸۷۷۷ از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به شهروندان در خصوص اجرای برنامه ممیزی هستند.