به گزارش پایگاه خبری ربیع،اصحاب رسانه استان قم از پروژه تصفیه‌خانه ثانویه شماره یک شهر قم، بوستان ولایت، بوستان جوان، باغ پرندگان و بوستان مرجعیت بازدید کردند.

اصحاب رسانه در ابتدا از پروژه تصفیه‌خانه ثانویه شماره یک شهر قم بازدید به عمل آوردند، این تصفیه خانه ظرفیت تصفیه ۳۰ لیتر بر ثانیه دارد و پساب تصفیه شده آن برای آبیاری فضاهای سبز جنگلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همچنین بوستان ولایت در ورودی شهر قم از تهران هم محل بازدید اصحاب رسانه قم بود، این بوستان جنگلی در محدوده عوارضی قم تهران قرار دارد و هدف از احداث آن ایجاد فضای تفرجگاهی برای زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) بود.

فضای تفریحی بوستان جوان از جمله دریاچه مصنوعی این بوستان در جوار کمربندی شهر قم ایستگاه بعدی بازدید خبرنگاران بود، بهره بردار فضای تفریحی بوستان جوان با ارائه عملکرد خود در این بوستان، به برنامه‌های آتی خود برای افزایش بازدیدکنندگان از فضای تفریحی بوستان جوان و تبدیل این بوستان به یکی از تفرجگاه‌های اصلی شهر قم پرداخت.

اصحاب رسانه استان قم همچنین در ادامه این برنامه به بازدید از پروژه در دست احداث باغ پرندگان شهر قم پرداختند، این پروژه که در جوار باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد، جزئی از بوستان بزرگ هزار هکتاری شهر قم است.

بوستان ۴۰۰ هکتاری مرجعیت در جوار آخرین ایستگاه بازدید اصحاب رسانه استان قم بود، این بوستان که بخش دیگری از بوستان هزار هکتاری شهر قم است، از طرفی به مسجد مقدس جمکران و از طرفی دیگر به بلوار آیت‌الله بروجردی دسترسی دارد.