به گزارش پایگاه خبری ربیع،امیر یزدی در جلسه بررسی پروژه‌های ترافیکی منطقه شش که با حضور ذاکریان معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم، حاتمی فرد شهردار منطقه شش، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم و مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر اتوبوس‌ها در سه خط به مردم این منطقه خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تعداد اتوبوس‌های فعال در منطقه شش را ۶۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: ایستگاه‌های اتوبوس به‌عنوان المان‌های شهری نیازمند نگهداری و نظافت بوده و باید به‌صورت دوره‌ای شسته شود.

یزدی از تغییر خطوط اتوبوسرانی در این منطقه بعد از اتمام طرح جامع ترافیکی خبر داد و گفت: تا اتمام طرح جامع ترافیکی هیچ تغییری در مسیرهای اتوبوسرانی داده نمی‌شود.

وی از نصب ۱۲ سایه‌بان برای ایستگاه‌های اتوبوس در مسیر خیابان توحید خبر داد و تصریح کرد: تعداد شش عدد از این سایه‌بان‌های ایستگاه‌های اتوبوسرانی در منطقه شش نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بازنگری در ایستگاه‌های اتوبوسرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس طرح جامع ترافیکی در جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس بازنگری شده و ایستگاه‌های غیرقابل استفاده از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود.