به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده شکایت از کلانتری ۴۳ کیانمهر مبنی بر خرید مقداری دلار مظنون به تقلبی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: با راهنمایی مالباخته و تحقیقات پلیسی فروشنده دلارها در آق تپه شناسایی و پس از دستگیری برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی بیان کرد: فرد دستگیر شده در اظهارات خود اذعان کرد که دلارها مربوط به فردی است که به صورت دربستی خودروی او را کرایه کرده بود و جلوی مغازه شاکی از او خواسته تا دلارها را تحویل مغازه دار دهد و در ازای تحویل دلارها ۲۲۰ میلیون ریال وجه نقد از وی دریافت کرده است.

نادربیگی افزود: با اظهارات این فرد و تحقیقات پلیس فرد موردنظر دستگیر شد و اذعان کرد که دلارها را از فردی که در یکی از استان های غربی ساکن است خریداری کرده و آن ها را در کرج به فروش رسانده که طبق اعلام کارشناسان تقلبی بودن دلارها نیز محرز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این جاعل ۲۵ فقره ۱۰۰ دلاری جعلی را به مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به فروش رسانده بود که تحویل مراجع قضائی و خود نیز به زندان منتقل شد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/