به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید مجتبی حکیم شهردار بابل در جلسه‌ی برنامه ریزی عمرانی شهرداری بابل، تدبیر شهرداری بابل را در حال حاضر اتمام پروه های نیمه کاره شهرداری بابل بیان کرد و افزود: پروژه‌های بزرگ زمانی برای مردم حلاوت و شیرینی دارد که پروژه در زمان بندی مقرر شروع و خاتمه یابد.

وی با انتقاد از عملکرد مدیران در گذشته که با کلنگ زنی‌هایی که حتی یک آجر از آجر از آن پروژه قرار نگرفته است و عملاً آن پروژه بعد از کلنگ زنی به فراموشی سپرده می‌شد، یادآور شد عملگرایی بجای شعارهای توخالی باید اولویت شهرداری باشد.

شهردار بابل اشاره کرد: ساماندهی بلوار امام رضا (ع) بعنوان یک پروژه شاخص که قرار بود د مدت زمان کوتاهی به اتمام برسد متاسفانه بیش از آن که در حال فعالیت باشد تعطیل و راکد بوده است که علاوه بر تحمیل هزینه‌های اضافی نارضایتی شدید اهالی و کسبه را همراه داشته است.

سید مجتبی حکیم افزود: از بدو ورود به شهرداری که هنوز به ۱۰۰ روز نرسیده است تمام پتانسیل و امکانات شهرداری را برای ساماندهی و اتمام این پروژه بکار گرفته‌ایم و اکنون به روزهای نهایی آن رسیده‌ایم.

حکیم شهردار بابل تغییرات مدیریتی در شهرداری را اصلاح رویه‌های گذشته عنوان کرد و افزود: نگاه بنده بعنوان شهردار به حوزه معاونت عمرانی یک نگاه انتقادی در گذشته است ولی در حال حاضر انتظار داریم تا با تغییرات بعمل آمده شاهد تحولات مثبت در آینده باشیم.

شهردار بابل به حوزه معاونت عمرانی تاکید کرد: به موازات تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه کاره، پروژه‌های اساسی و بزرگ برای شهر تدوین نماید تا پس از طی فرآیند قانونی عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

شهردار بابل در ادامه به رغم مشکلات عدیده قانونی مناقصه قبلی فاز پنج ساحلی و لایروبی مجدد بابلرود بصورت اساسی و اصولی بدلیل اهمال و عدم رعایت ضوابط فنی و اصولی در مقاطع قبلی که شهرداری ناچار به لایروبی مجدد می‌باشد، اشاره نمود.

ایشان افزود: جلوگیری از بریز و بپاش های قبلی و پرهیز از هدر رفت بیت المال، ضابطه مند نمودن مصارف جاری، توقف هر گونه جذب و افزایش نیروی انسانی که فقط در دوره شورای اخیر در سال گذشته با افزایش نا معقول و غیر منطقی نزدیک به ۳۰۰ نفر بدون هرگونه ضابطه که البته با تعدیل و کاهش تعداد کثیری از نیروها با حمایت و عنایت استانداری، سازمان بازرسی، دستگاه‌های نظارتی و تنی چند از اعضای محترم شورای اسلامی همراه بود، از جمله دیگر اقداماتی بود که در راستای بهبود و سالم سازی شهرداری انجام گردید.

سید مجتبی حکیم بیان داشت: پاکسازی و تنظیف و تلطیف سیستم اداری شهرداری از هر گونه آلودگی‌های مالی و غیره… در نهایت بازگشت اعتماد عمومی در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان عزیز و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه‌ی اسلامی را در یک جمله از مهمترین و بزرگترین مطالبات و انتظارات عمومی دانست که دغدغه ما نیز رسیدن به این هدف است.

وی با بیان این مطلب که راه حل برون رفت از این مشکلات وحدت، حمایت و پرهیز از هر گونه رفتارهای پوپولیستی و شعارگونه است، خواستار استمرار حمایت همه مدیران خصوصاً اعضای محترم شورا در پیشبرد تکالیف محوله گردید.