به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برای راه‌اندازی بازارهای شب در نقاط مختلف شهر تا کنون چند نقطه پیشنهاد شده، اما در حال حاضر تنها یکی از محل‌های پیشنهاد شده تایید شده است.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی بازارهای شب به لحاظ مسائل حاشیه‌ای، امنیتی و اجتماعی نیازمند همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌هاست.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در صدد هستیم بخشی از دستفروشان را به منظور جلوگیری از سد معبر، در بازارهای شب ساماندهی کنیم که تحقق این هدف نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، مطالعه و کار عملیاتی دارد.

وی با اشاره به بودجه ۷۳۰ میلیارد تومانی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در سال جاری گفت: میزان بودجه در مقایسه با سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

امیری با بیان اینکه بودجه خدمات شهری در دو بخش عمرانی و جاری تعریف شده است، افزود: از ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده، ۵۱۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و ۲۲۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان اختصاص داده شده است.

امیری با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی تعریف شده با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: در سال جاری با اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی خدمات شهری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تحولات چشمگیری را شاهد خواهیم بود.