به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفتگوی خبری، اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال، سازمان تبلیغات اسلامی در گامی دیگر و با نقش‌آفرینی در چارچوب اقتصاد مقاومتی و با رویکرد خدمات اجتماعی فرهنگی، توفیق خدمت‌رسانی برای آغاز زندگی مشترک زوج‌های جوان که در آستانه تشکیل خانواده هستند را فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح هر مسجد یک خیریه (مسجد احسان) طرحی است که در غالب ارائه خدمات اجتماعی از قبیل راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، خدمات به خانواده‌ها (تأمین جهیزیه و…) و خدمات حوزه سلامت با محوریت مساجد، توسط بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرائی فرمان امام (ره) شکل‌گرفته است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در استان خراسان‌شمالی، اهدا جهیزیه به زوج‌های کم‌توان در دستور کار قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: تأمین مالی این طرح از محل اعتبارات ستاد با مشارکت مردمی با محوریت مساجد و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و با حمایت بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صورت گرفته است که در این مرحله تعداد ۶۱ جهیزیه به زوج‌های جوان خراسان‌شمالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/