به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، خانه کودک به عنوان یکی از مراکز فرهنگی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در حوزه کودک مشغول به فعالیت بوده که ویژه ایام تابستان به برگزاری دوره های آموزشی اقدام کرده است.

این مرکز ویژه گروه سنی ۲ تا سه سال و نیم کلاس های آموزشی “پابه پای کودک” را به صورت مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی و دوره های بازی جنبشی، بازی قصه، بازی سفال را برگزار می کند.
تفکر خلاق، تئاتر، بازی تمرکز، آموزش پیش دبستان، امحیکو، بازی درمان، بازی سفال، خلاقیت، بازی بارنگ، نقاشی، هوش افزایی، هوش هیجانی، بازی جنبشی، نقاشی تخصصی، بازی نمایش و تئاتر تخصصی نیز از جمله عناوین کلاس های آموزشی خانه کودک ویژه گروه سنی ۴ تا ۶ سال است.
عناوین دوره های آموزشی ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال نیز شامل تئاتر، فن بیان، روبیک، نقاشی تخصصی، کاریکاتور، آزمایش زیست و شیمی، گلسازی و عروسک مگنت است.
آخرین مهلت ثبت نام در این دوره های آموزشی تا ۳۰خرداد بوده و شروع کلاس ها از اول  تیر ماه است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۶۲۷۵۰۴۰ تماس حاصل کرده و یا به محل خانه کودک واقع در حدفاصل سی و سه پل، پل آذر بوستان ملت مراجعه کنند.