به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد با اشاره به لزوم تبری جستن از طاغوت در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: طاغوت سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و اقتصادی فرقی ندارد و باید بیزاری بجوییم و از سوی دیگر امام و رهبر را محور قرار دهیم.

وی بابیان اینکه یهودیان بدترین دشمنان خدا هستند افزود: یهود صهیونیستم امروز غده سرطانی در قلب کشورهای اسلامی است که توطئه انگلیس بود.

امام‌جمعه بجنورد افزود: امروز دشمن اصلی ما صهیونیسم است و درواقع پشت‌صحنه سیاست‌های امریکا نیز همین‌ها هستند لذا باید مراقب بود تا آدرس غلط به ملت‌ها داده نشود.

وی با تأکید بر اینکه دوستان دشمنان ما نیز با دشمنی دارند ادامه داد: آنهایی که با این دشمن دوست هستند نیز دشمن محسوب می‌شوند که ارتجاع عرب که دست دوستی به سمت صهیونیستم دراز کرده نیز بر همین مبنا دشمن ماست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: امروز قدس فقط در دست رژیم اشغالگر قدس نیست بلکه آنانی که از او حمایت می‌کنند نیز دستشان در این ماجرا وجود دارد.وی ادامه داد: از مثلث شوم ارتجاع عرب، صهیونیست غاصب و ابر جنایت کار امریکا را باید بیزاری بجوییم و از مظلومان طرفداری کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید با آرزوی سر میز مذاکره نشستن با ما بمیرند اظهار کرد: امام ما مبتکر بود و پدیده جدیدی همچون روز قدس را به عالم عرضه کرد و این نوآوری جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: روز قدس از مهم‌ترین ابتکارات امام بود که تمام مسلمانان جهان را درگیر خود کرد و با این ابتکار توطئه‌های بسیاری را بر آب داد و امروز دیگر صهیونیستی‌ها خجالت می‌کشند که رؤیای از نیل تا فرات را بر زبان بیاورند.

یعقوبی گفت: اینک چهل سال است که برنامه روز قدس جاری است و مردم این میراث امام را قدر دانستند.

وی در انتها با اشاره به معامله قرن خاطرنشان کرد: سران استکبار باید بدانند معامله قرنی در کار نیست و معامله‌ای که حق مسلمانان را بخورند شدنی نیست و این آرزو را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/ر