به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۵ نقطه محوری استان خبر داد.

در این بیانیه آمده است؛ راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان از میدان شهید به سمت مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود که سخنرانی این مراسم بر عهده سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه است.

جزییات مراسم سایر نقاط به این شرح آمده؛

همچنین پلیس راهور خراسان شمالی با صدور اطلاعیه‌ای جزییات محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در استان را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان،‌ به‌منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدامات ویژه‌ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و به‌منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می‌برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

۱- شهرستان بجنورد: طول مسیر خیابان طالقانی (از میدان شهید تا میدان بازرگانی)  از ساعت ۸ صبح و میدان بازرگانی تا مصلی (مسیر رفت‌وبرگشت)

۲- شهرستان شیروان: در بلوار امام خمینی (ره) از تقاطع دفاع مقدس تا میدان انقلاب و در بلوار امام رضا (ع) از میدان انقلاب تا تقاطع سلمان فارسی از ساعت ۸ صبح

۳- شهرستان اسفراین: از مجتمع بسیج (خیابان  ولیعصر-خیابان معلم) تا میدان امام خمینی (ره) از ساعت ۸ صبح

۴- شهرستان مانه و سملقان: از تقاطع بانک رفاه (تقاطع شهرداری، میدان ارشاد، تقاطع برق) تا مسجد جامع  از ساعت ۱۰ صبح

۵- شهرستان فاروج: از مسجد آل یاسین تا تقاطع رضوی  از ساعت ۱۱ صبح

۶- شهرستان جاجرم: از میدان امام خمینی (ره) تا مصلی نماز جمعه   از ساعت ۱۰ صبح

۷- شهرستان گرمه: از میدان ارشاد تا انتهای خیابان سجاد روبه روی مصلی   از ساعت ۱۰ صبح

۸- شهرستان راز و جرگلان: طول مسیر میدان معلم -تقاطع شهید بهشتی، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید رجایی و مسجد جامع   از ساعت ۱۰ صبح

در این بیانیه تأکید شده؛ تردد وسایل نقلیه به‌ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و مأموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت‌سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

در پایان با توجه به عدم پیش‌بینی پارک خودروها در مسیر راهپیمایی از شهروندان و رانندگان درخواست شده است تا همشهریان به‌ویژه رانندگان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/