به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه بررسی الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار سطوح میانی و نفوذ پرفشار سطح زمین از منطقه البرز مرکزی است، گفت: به موجب آن امروز عصر و شب تا فردا چهارشنبه عصر وزش باد شدید، کاهش محسوس دمای کمینه، بعضی ساعات رگبار پراکنده و رعد و برق و در ارتفاعات احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز اظهار کرد: با توجه به بارش های ساعتی آبگرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده ها، سیلابی شدن برخی رودخانه ها و مسیل های فصلی مورد انتظار است و توصیه می شود تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات ناشی از رعد و برق و وزش باد شدید به عمل آید.

وی بیان کرد: امروز سه شنبه آسمان قسمتی تا ابری همراه با وزش باد و به تدریج رگبار و رعد و برق است و فردا چهارشنبه نیز شاهد آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی شدید و برخی ساعات رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

رحمانیان برای پنج شنبه آسمانی قسمتی تا ابری همراه با وزش باد و برخی ساعات رگبار پراکنده در البرز پیش بینی کرد و گفت: کیفیت هوای تمام شهرستان های استان البرز طی سه روز آینده در حالت سالم قرار دارد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱