به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز شامگاه دوشنبه در مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی فاز دوم پروژه گاز رسانی به بخش آسارا از مدیرکل شرکت پخش فرآورده های نفتی البرز خواست که به موضوع سوخت مورد نیاز اهالی این روستا توجه خاصی داشته باشد.

استاندار البرز بیان کرد: اقتصاد روستاها رونق گرفته و در بخش های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، بوم گردی و گردشگری فعال شده است.

شهبازی گفت: علیرغم محدودیت های اعتباری، دولت تدبیر و امید در راستای عمران و آبادانی روستاها اقداماتی انجام داده که بسترساز مهاجرت معکوس به روستاها شده است.

وی گفت: با گذشت حدود چهار ماه از کلنگ زنی فاز اول گازرسانی به روستاهای جاده کرج_چالوس و بخش آسارا، اکنون کلنگ فاز دوم این پروژه بر زمین خورد.

شهبازی افزود: با اهتمام و جدیت ویژه در راستای تسهیل و تسریع در گازرسانی به این بخش و روستاهای آن تلاش می کنیم تا مردم این منطقه در کمترین زمان ممکن از نعمت گاز برخوردار شوند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: مردم این بخش سختی‌ها و رنج‌های بسیاری را در سالیان متمادی به دلیل عدم بهره مندی از نعمت گاز متحمل شدند و اکنون نیز اهالی برای به سرانجام رسیدن این پروژه همراه هستند.

انتهای پیام/پ۲/ ۱۱۰۲/س/۳