به گزارش پایگاه خبری ربیع، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از اعلام کالابرگ جدید به منظور تامین سوخت زمستانی برای خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی خبر داد.

با توجه به ادامه سرما در نقاط سرد استان و جهت رفاه حال شهروندان و روستائیان فاقد گاز طبیعی در استان سمنان ، یک قطعه کالابرگ نفت سفید به شماره ۴۲ ( از سری کالا برگ توزیع شده در سال ۹۴) و دارای اعتبار دو ماهه ( تا تاریخ ۹۸/۴/۲۲ ) به شرح ذیل می باشد.

برای خانوارهای یک و دو نفره به میزان ۲۰۰لیتر، خانوارهای سه و چهار نفره مقدار۳۰۰لیتر، خانوارهای پنج و شش نفره ۴۰۰ لیترو خانوارهای هفت نفر به بالا ۵۰۰ لیتر نفت سفید اختصاص یافته است.

روابط عمومی برای آگاهی بیشترهم استانی های عزیز در مورد شماره کالابرگ های اعلام شده از سوی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود افزود: کالابرگ شماره ۳۴۲ برای خانوارهای یک و دو نفره، کالابرگ شماره ۲۴۲ برای خانوارهای سه و چهارنفره، کالابرگ ۵۴۲ برای خانوارهای پنج و شش نفره و کالابرگ شماره ۱۴۲برای خانوارهای هفت نفر به بالا تعیین شده است.

لذا هم استانی های عزیز قادر خواهند بود از تاریخ صدور به تدریج به مراکز عرضه نفت سفید ( فروشندگی های نفت ) در سطح استان مراجعه نموده و نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام نمایند.