به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، صابر پرنیان با اعلام این خبر در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: این کارگروه قرار است با عضویت سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان غذا و دارو و اداره کل دامپزشکی استان تهران تشکیل شود.

وی افزود: این کارگروه مشترک یکی از سازوکارهای تسهیل و تسریع در خدمت‌ رسانی به واحدهای تولیدی است که به منظور فراهم شدن شرایط برای درخواست‌های واحدهای صنعتی تصمیم گیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران اضافه کرد: در این دیدار موارد مربوط به تأیید طرح زیست محیطی زون صنفی شهرک صنعتی خاوران مطرح شد و مدیرکل حفاظت محیط زیست تهران این قول را داد که تأییدیه مورد نظر تا هفته آینده صادر شود.

به گفته پرنیان، این شرکت نیز پس از دریافت تأییدیه، امور مربوطه در تکمیل زون صنفی شهرک صنعتی خاوران را انجام داده و واگذاری قراردادها در این شهرک آغاز خواهد شد.

وی همچنین به مطالبات محیط زیستی استان تهران اشاره کرد و گفت: مشکلات مربوط  به تصفیه‌ خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی مانند چرمشهر و عباس‌ آباد مطرح شد که انتظار متقابل اداره کل حفاظت محیط زیست، بهبود و ارتقاء عملکرد تصفیه‌ خانه‌ها و نیز پایش واحدهای صنعتی و کنترل فاضلاب خروجی آن واحدها به‌صورت مشترک و همکاری مابین شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل حفاظت محیط زیست بود.