به گزارش پایگاه خبری ربیع، قدرت الله نوروزی صبح امروز_چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸_ در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: علیرغم وجود مشکلات، پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مسیر حدفاصل پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی به سمت دولت‌آباد و جاده فرزانگان تا بهمن‌ماه تکمیل می‌شود و پکیج کاملی برای رفت و آمد شهروندان ایجاد خواهد شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی اقدامات انجام شده تا قبل از نوروز امسال شش درصد از جدول زمانبندی جلوتر بود و این عدد با توجه به تعطیلی ۱۷ روز ایام نوروز به دو درصد رسیده است.

وی با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان در مجاورت کارخانه قند، گفت: پس از انجام  آیین کلنگ‌زنی پروژه، اقدامات اجرایی در آن بدون توقف در حال انجام است و پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد البته اصلاحات جزئی آن در جلسه امروز مطرح شد تا اقدامات لازم انجام شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: این پروژه تا قبل از فعالیت دوره جدید مدیریت شهری اصفهان به دلیل پرداخت نکردن دیون و بعضی دیگر از مشکلات، تقریباً تعطیل شده بود، اما در یک سال گذشته با تلاش‌های بی‌وقفه‌ای که صورت گرفت، تمامی مطالبات پیمانکاران پرداخت و فعالیت با جدیت از سر گرفته شد.

وی با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای عنوان کرد: پروژه‌ای که در دوره قبل شهرداری اصفهان، تعطیل و متوقف شده بود، امروز دارای ۲۷ قرارداد با ۲۳ پیمانکار است و ۲۰۰ نفر مهندس، کارشناس و کارگر در آن مشغول فعالیت هستند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه علی‌رغم وجود شرایط اقتصادی سخت، شاهد رونق و پیشرفت کار در پروژه مرکز همایش‌ها هستیم، افزود: با عزمی راسخ با هر مشکلی مبارزه می‌کنیم و بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

خبرنگار: پروانه شریفی