به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، به منظور فراهم کردن فرصت مناسب برای ثبت نام و آماده شدن محتوا و خدمات مرتبط با محورهای جشنواره توسط متقاضیان و درخواست ایشان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، مهلت ثبت نام در جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به مدت یک ماه، تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

با توجه به تعداد بالای آثار موجود برای رقابت در بخش‌ها و محورهای مختلف موضوعی جشنواره، حجم بالای پایش و رصد آثار ثبت شده در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای شرکت در جشنواره و آغاز داوری اولیه از ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۸، این زمان دیگر قابل تمدید نخواهد بود. همچنین غربالگری آثار همزمان با فرایند ثبت نام و دریافت اثر به تدریج در حال انجام است.

یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان مهم‌ترین آوردگاه فعالان فضای مجازی فرصتی مناسب برای معرفی محصولات و خدمات این حوزه است. تمامی محصولات و خدمات فضای مجازی در تمامی قالب ها و در هفت بخش موضوعی امید و نشاط اجتماعی، مقاومت و انقلاب اسلامی، خانواده و سبک زندگی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، مسجد و مناسک دینی، کسب و کارهای نوپا، حکمرانی و مدیریت به رقابت با هم می‌پردازند.

هر ساله با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان این رویداد ملی با نشان با سرآمد وجوایر ارزنده‌ای تقدیر بعمل می‌آید.

علاقه‌مندان به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://festival.saramad.ir/fa/home مراجعه کنند.

انتهای پیام/