به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، نمایش «لعنت آباد» جمعه ۳۰ فروردین ساعت ۱۶ در سالن اصلی عمارت نوفل لوشاتو به مدت یک ساعت اجرا می شود.

محسن عظیمی نویسنده این نمایشنامه به فارس گفت: این نمایش پیشتر در جشنواره تئاتر باران اجرا شد و برنده دو جایزه بازیگری برای سیامک زین الدینی و محمدحسین سعیدی شد، علاوه بر این دو بازیگر هدیه ازیدهاک نیز در این کار حضور دارد.

وی درباره موضوع نمایشنامه توضیح داد: در جنوبی ترین قسمت شهر اطراف گورستانی قدیمی دو برادر در خانه ایی فکسنی زندگی میکنند.برادر بزرگ ساقی و فروشنده مواد مخدر و برادر کوچک انسانی فرهیخته و هنرمند است. این دو بدون حضور پدر و مادر در کنار هم زندگی می کنند تا اینکه دست تقدیر زندگی عجیبی را برای آنها رقم میزند.

دیگر عوامل اجرایی لعنت‌آباد عبارت اند از: دستیار اول کارگردان، منشی صحنه و برنامه ریز: امیررضا هرمزی، دستیاران دوم کارگردان: مدیسا رسولی، آرمین رجایی، طراح صحنه و لباس: سیامک زین الدینی، مدیر صحنه: مدیسا رسولی، طراح پوستر و بروشور: حامد هاشمی، مدیران اجرایی: کیمیا پاکزاد، آتنا مینابی،نورپرداز: علی‌اکبر مجد‌راد، صدا و عکس: امیررضا هرمزی. بلیت فروشی این کار در تیوال انجام می شود.

انتهای پیام/