به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عیسی قبادی، مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز صبح امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سال در استان البرز، گفت: استان البرز بیش از ۲ سال است که در طرح “مراقبت از دانش آموزان” تحت عنوان استان پایلوت در سطح کشور فعالیت می کند.

مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به اینکه دولت سعی دارد به حوزه آموزش و پرورش بیش از پیش توجه و رسیدگی داشته باشد، افزود: نتایج و ثمرات این طرح قابل قبول بوده است و از این پس شاهد اجرای طرح در سطح سراسر کشور خواهیم بود.

قبادی با بیان اینکه اقدامات اساسی و پایه ای تربیتی باید در سنین نوجوانی و جوانی رقم بخورد، اضافه کرد: اگر اقدامات تربیتی و آموزش در سطح کشور به صورت ریشه ای اتفاق بی افتد بدون شک سطح مشکلات و آسیب ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی مسائل اجتماعی را بسیار پیچیده برشمرد و ادامه داد: جنس کار و اقدامات فرهنگی و اجتماعی بسیار ظریف است و نباید هرگز اشتباهی در آن صورت گیرد.

مدیرکل حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز حوزه اجتماعی جامعه را نیازمند تقویت دانست و افزود: امر بدیهی است که اقدامات اجتماعی و فرهنگی و مقابله با آسیب ها باید با توجه به تغییرات جامعه رقم بخورد.

قبادی با تأکید بر تقویت رفتار ها مراقبتی و البته درست در حوزه تربیت قشر جوان تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش با توجه به حساسیت هایی که دارد ملزم توجه و رسیدگی بیشتر از گذشته است تا با ارتقاء فعالیت های خود در حوزه تربیتی شاهد کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲