به گزارش پایگاه خبری ربیع،حمیدرضا ذاکر با اشاره به اجرای طرح نوروزی این اداره کل از ۲۵ اسفندماه سال جاری اظهار کرد: طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تا پایان تعطیلات عید ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۷۰۰ کیلومتر آزادراه و جاده در محدوده استان قم وجود دارد که در مجموع آنها ۳۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی مشغول فعالیت هستند.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه بیشتر این مجتمع‌ها در چهار آزادراه اصلی کشور قرار دارند گفت: هفت مجموعه در آزادراه قم – تهران، دو مجتمع در مسیر قم – کاشان، سه مجتمع در آزادراه قم – گرمسار و دو مجموعه هم در مسیر سلفچگان به ساوه فعال هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای نظارت دقیق و مستمر نوروزی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان قم از یک ماه پیش آغاز و بر همین اساس، جلسات گوناگونی با حضور مدیران این مجموعه‌ها برگزار شد.

ذاکر از تشکیل کمیته‌های مشترک بازرسی و نظارت اداره کل راهداری استان قم با با مرکز بهداشت،  سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ستاد اقامه نماز و اداره اماکن و استانداری قم خبر داد و افزود: بازرسی از مجتمع‌های بین‌راهی در طول سال حداقل ماهی یک بار صورت می‌گیرد و توصیه‌ها و تذکرات لازم به آنها ارائه می‌شود ولی در طرح نوروزی، این بازدیدها همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود.