یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد»  مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
 سلام بر ارواح مطهر شهدا و ایثارگرانی که با جانفشانی، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای ملت     شریف ایران به ارمغان آوردند. پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و قرآن کریم اینچنین آنان را  ستوده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» هدایتگرانی که با ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.
اگرچه تمامی روزها و ایام هفته به شهیدانی تعلق دارد که آبادانی ایران اسلامی، مدیون خون مطهر آنان است؛ اما یقیناً نامگذاری ۲۲ اسفند ماه و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به نام روز «بزرگداشت شهدا» می‌تواند در توجه به جایگاه شهدا و خانواده گرامیشان نقشی موثر داشته باشد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم به وجود چنین اسطوره‌هایی مباهات کرده و برخویش می‌بالد و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌داند و به تمامی شهیدان ایران اسلامی و شش هزار شهید استان و شهدای مظلوم مدافع حرم بویژه اولین شهید مدافع حرم کمیته امداد امام خمینی(ره) «امدادگر شهید مصطفی نبی لو» ادای احترام می‌نماید. امیدوارم بتوانیم با تأسی از اندیشه و سیره شهیدان، زمینه خدمت صادقانه و بی‌منت به ولی نعمتان تحت حمایت استان قم را فراهم آوریم و رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان توشه آخرتمان گردد.
اکبر میرشکار