به گزارش پایگاه خبری ربیع، محسن وزارتی توزیع نفت‌گاز یورو۴ را از مهمترین رویدادهای ماه‌های آتی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این فرآورده در تمام مجاری عرضه توزیع می شود که خود کمک بسزایی به کاهش آلودگی محیط زیست خواهد کرد.

وزارتی خاطر نشان کرد: این منطقه سعی دارد با برنامه های در دست اجرا و تلاش و همت کارکنان خدوم، مطلوبترین خدمات را به شهروندان قمی و زائران و مسافران شهر کریمه اهل بیت (س) ارائه دهد.

وی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی وظیفه نگهداشت،تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی را در چارچوب قوانین بر عهده دارد که این امر بطور جدی با کنترل و نظارت مستمر همکاران انجام می شود تا سوخت مورد نیاز به دست مصرف کننده واقعی برسد.

استاندار قم نیز در این دیدار به ارائه خدمات مطلوب مجتمع های تفریحی در مسیرهای ترانزیتی اصلی و در کنار جایگاه‌های سوخت اشاره کرد و گفت: برای موقعیت های خاص یک برنامه ابتکاری داشته باشید به عنوان مثال جایگاه‌های سریع الاحداث سه نازله کمک خوبی در این راستا خواهد بود.

بهرام سرمست با اشاره به کیفیت فرآورده‌های نفتی و توزیع سراسری بنزین یورو ۴ و همچنین افزایش ظرفیت جایگاه های سی‌ان‌جی به عنوان یک هدف، اعلام کرد: انتظار می رود مصرف سوخت‌های پاک با توجه به مقوله جایگزینی و تبدیل سوخت مایع و الگوی مصرف افزایش یابد و تعاملات لازم و نزدیک با شرکت گاز در هر شرایطی به ویژه در رویدادها و اتفاقات غیر قابل پیش بینی جامعه انجام شود.

وی بحث تدابیر لازم در کارگروه‌ها به صورت ویژه در آستانه عید نوروز را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور رساندن سوخت به دست مصرف کنندگان واقعی تداوم داشته باشد.

در این دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز طی سخنانی اظهار کرد: منطقه قم تاکنون هماهنگی خیلی خوبی در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ادارات مربوط داشته که همین همکاری باعث جلوگیری از هرگونه مشکل در امر سوخترسانی شده است.