به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای استانی ایثار و شهادت استان قم طی سخنانی اظهار کرد: باید در عمل قدردان فداکاری های ایثارگران و شهدا باشیم.

وی با اشاره به برنامه ی دیدار مدیران دستگاه های دولتی با خانواده معظم شهدا افزود: این برنامه یک کار حداقلی در مواجهه با فداکاری های خانواده ی شهداست.

استاندار قم همچنین با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران نسبت به اجرای تعهدات مصوب در جلسات گفت: مواردی که در جلسات ستادی مطرح و مصوب می شوند باید در زمانبندی مقرر اجرایی شوند.

سرمست در بخش دیگری از سخنانی خود بحث اجرای باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: بهره برداری از این پروژه ی مهم گام بلندی در راستای ارج نهادن به مقام شهدا و ایثارگران و نمایش بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و جنگ ۸ ساله ی تحمیلی خواهد بود.

سردار هاشمی مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت های این اداره کل، خواستار مشارکت جدی دستگاه های دولتی در راستای انجام برنامه های مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت در استان قم شد.

شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز  در این جلسه از برگزاری یادواره۱۰۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم در روز دوشنبه بیست اسفند خبر داد.