به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، میدان امام حسین(ع) که این روزها به خاطر مرکزیت شهر اصفهان و وجود بازارهای فراوان، کانون توجه است حالا میزبان برنامه‌ “با طبیعت تا بهار” است که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و روزانه بیش از یک هزار نفر در آن حضور دارند.

تقویم پر است از روزهایی که متفاوت تر از بقیه روزها جلوه می کنند و با خودشان پیام های خاصی را همراه دارند. این روزها آخرین برگ های این روزشمار ورق می خورد و خودش را برای ورود به سالی دیگر آماده می کند. به نیمه اسفندماه که می رسیم، عبارتی خاص بر روی صفحه تقویم به چشم مان می خورد. هفته درختکاری؛ هفته ای که باید دست دوستی به سوی طبیعت دراز کنیم و پیوندی عمیق و محکم را با آن برقرار سازیم. وقت آن است که این استوار قامتان را ارج نهیم و به پاس خدماتی که همواره به انسان کرده اند، سپاسگزارشان باشیم.
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت هفته درختکاری برنامه هایی را با شعار “هر نهال یک امید” تدارک دیده که فعالیت‌های زیادی جهت جلب توجه مردم به فضای سبز انجام داده است.
اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان جشن “با طبیعت تا بهار” را که زیر مجموعه برنامه‌های هر نهال یک امید است از ۱۱ تا ۱۷ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در ایوان شرقی ارگ جهان‌نما برگزار می‌‌کند.
ایوان جهان نما به این دلیل برای این برنامه انتخاب شده چون بالای سر ایستگاه مترو قرار دارد و مردم باید متوجه شوند که با وجود ازدحام های زیاد خیابان‌ها برای خرید شب عید اگر بخواهند از از این برنامه استفاده کنند باید با مترو و هزینه بسیار کمی تردد کنند.
با طبیعت تا بهار برنامه‌ای شاد پیرامون هفته درختکاری و فضای سبز است که قصد دارد در کنار آموزش های حفظ درختان و درختکاری مردم را برای نوروز هم آماده ‌کند.
این برنامه شامل آیتم‌های کودک، حاجی فیروز و نوروز‌خوانی، نمایش خیابانی، خیمه‌شب بازی و مجموعه کارهای آیینی پیرامون نوروز است.
مخاطبان این برنامه معتقدند با طبیعت تا بهار آنچنان توانسته نظر آن‌ها را جلب کند که عصرها فقط برای دیدن آن به میدان امام حسین(ع) می‌آیند.