به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز به کار نمایشگاه بهاره ویژه فروش اقلام نوروزی در سمنان از ۱۷ اسفندماه خبر داد.

بهروز اسودی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایام پایانی سال و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره از تاریخ ۱۷ اسفندماه به مدت ده روز در سمنان آغاز به کار می کند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ۱۱۶ غرفه در حوزه عرضه مواد غذایی ، گل و گیاه ، خشکبار ، شکلات و اقلام و کالاهای اساسی ویژه نوروز ۹۸ همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در محل نمایشگاه دائمی ، واقع در کیلومتر ۴ جاده دامغان دایر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از فروشگاه های زنجیره ای استان در عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز نقش اساسی دارند بخشی از فروشگاه ها در این نمایشگاه بهاره غرفه خواهند داشت.

بهروز اسودی گفت: تدابیر لازم برای برپایی این نمایشگاه بزرگ استانی اندیشیده شده است و دستگاه های خدمات رسان با همکاری بنگاه های اقتصادی نیازهای اقشار جامعه را برآورده خواهند کرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تامین میوه شب عید خاطرنشان کرد: حدود ۳۵۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال مخصوص تنظیم بازار ایام نوروز تامین و در سردخانه های استان انبار شده است که توسط ۱۳۹ مرکز در سطح استان عرضه خواهد شد.

در این نشست در رابطه با چگونگی تامین کالاهای اساسی در ایام نوروزی و برنامه ریزی برای روند توزیع میوه شب عید در سمنان بحث و تبادل نظر شد.