به گزارش پایگاه خبری ربیع، نمایشگاه گروهی نقاشی خط با عنوان “عمارت دل” امروز در عمارت هنرمند اصفهان افتتاح شد.

 در این نمایشگاه گروهی آثار هنری نقاشی و خط امید گنجعلی، عباس احمدی، نگار تجدد، نفیسه تیموری، سیاوش حججی، رامین خرم زاده، منصوره شاهی، مهنوش عاقلی و عباس عمومی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه هنری از ۱۱تا ۲۲ اسفند از ساعت ۹تا۱۲ و ۱۷تا۱۹ در عمارت هنرمند واقع در میدان شهدا، خیابان ابن سینا، کوچه چهارم برای میزبانی از علاقه مندان به هنر نقاشی دایر است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در آئین افتتاح این نمایشگاه

مدرس انجمن خوشنویسان و مدیرمسئول آموزشگاه تجدد با بیان اینکه و دوره‌های تخصصی خط نقاشی از سال ۹۵ در اصفهان شروع شده است، ادامه می‌دهد: رنگ و لعاب خوشنویسی را خط نقاشی بیشتر کرده است و در ابعاد بزرگتری نسبت به خوشنویسی قابلیت اجرا دارد.

ندا تجدد در خصوص نمایشگاه “عمارت دل” می‌گوید: این نمایشگاه حاصل هنرجویان آموزشگاه تجدد است که تخصصی خوشنویسی و خط نقاشی و هنرهایی که به خوشنویسی مرتبط می‌شود را آموزش می‌دهد.

وی معتقداست که خط نقاشی تلفیقی از خوشنویسی و نقاشی است که برای آموزش آن هیچ پیش نیازی وجود ندارد و هنر خوشنویسی را به سوی تبدیل شدن به یک هنر مدرن هدایت می‌کند.

عباس عمومی نیزیکی از این هنرمندان است که اکنون ۷۰ سال دارد و یک افسر بازنشسته است او در جوانی خطاطی و نقاشی را آموخته و امروز دوباره به سمت هنر آمده است عمومی به خبرنگار ایمنا می‌گوید: ۱۲ اثر آکریلیک خط نقاشی از من در این گالری به نمایش درآمده است.