به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در نظر دارد در اداره و ارائه­ ی خدمات در تعدادی از مراکز تحت پوشش خود اعم از کتابخانه ها، سالن های مطالعه و فرهنگسراها  طبق مقررات  و ضوابط با اشخاص حقیقی و حقوقی  واجد شرایط مشارکت نماید.

بسمه تعالی
« مشارکت مردمی و سازمانهای مردم نهاد در اداره و ارائه ­ی خدمات در فضاهای فرهنگی متعلق به  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان»
سازمان فرهنگی اجتماعی و  ورزشی شهرداری اصفهان در نظر دارد در اداره و ارائه­ ی خدمات در تعدادی از مراکز تحت پوشش خود اعم از کتابخانه ها، سالن های مطالعه و فرهنگسراها  طبق مقررات  و ضوابط با اشخاص حقیقی و حقوقی  واجد شرایط مشارکت نماید.
متقاضیان می توانند جهت دریافت  اسناد  مربوطه از روز چهارشنبه   مورخ   ۰۸/۱۲/۹۷ و جهت تحویل اسناد  حداکثر  تا  ساعت ۱۳  روز پنج  شنبه   مورخ  ۱۶/۱۲/۹۷ به آدرس اصفهان، خیابان بزرگمهر،‌ خیابان ۲۲ بهمن، مجموعه اداری امیر کبیر، امور قراردادهای سازمان فرهنگی  اجتماعی و  ورزشی شهرداری اصفهان مراجعه نمایند.
متقاضیان می بایست ضمن رعایت کلیه شرایط مشروح  در اسناد، مدارک و مستندات مورد نیاز را بطورکامل ارائه  نمایند. به  مدارک  ناقص  ترتیب اثر داده نخواهدشد.
– سازمان در رد یا قبول هر یک از درخواستها مختار است.
-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد واگذاری مندرج می باشد.
 -ارائه درخواستها به منزله قبول شروط و تکالیف اعلامی از سوی سازمان می باشد.