به گزارش پایگاه خبری ربیع، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان درباره اینکه اتاق بازرگانی در دوره نهم چه برنامه‌ای برای رفع رکود صنایع خرد و متوسط در استان دارد، گفت: با تلاش هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در دوره هشتم، کمیته‌ای برای صنایع کوچک و متوسط در کمیسیون صنایع تشکیل شد. از این پس، صنایع مادر باید تأمین مواد اولیه صنایع کوچک و متوسط و حمایت مالی از آنها را دنبال کنند که از جمله مشکلات بزرگ این بنگاه‌ها است.

مجتبی ملا احمدی در نشست خبری انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در دوره نهم و معرفی اعضای لیست مورد حمایت تشکل‌ها و فعالان اقتصادی   افزود: آموزش پرسنل واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نیز در دستور کار کمیسیون آموزش قرار گرفت و در دوره آینده اتاق، باید روی عملیاتی کردن این موضوع تمرکز بیشتری صورت گیرد.

وی درباره راه‌کارهای اتاق بازرگانی برای رفع مشکل سرمایه‌گریز شدن اصفهان بیان کرد: یکی از مشکلات فعالان اقتصادی معضلات بانکی است. در این زمینه ۱۰ مورد را پیگیری کردیم که به مصوبه ملی تبدیل و ابلاغ شد. همچنین میز طلا و میز نساجی را به اصفهان آوردیم و ۴ مرحله بخشودگی جرائم مالیاتی برای فعالان اقتصادی استان گرفتیم.