به گزارش پایگاه خبری ربیع، سردار عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران با بیان این که سال ۹۷ سال هم فکری و همدلی نیروی انتظامی با مردم بود، اظهار داشت: اولویت های سال ۹۸ نیروی انتظامی مقابله با سرقت ها و به خصوص در زمینه پیشگیری است.

وی افزود: اولویت های دیگر نیروی انتظامی ساماندهی عبور و مرور و امور ترافیکی، ارتقای امنیت اخلاقی و پاکسازی محلات از معتادان متجاهر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را نیز از اهداف نیروی انتظامی در سال آینده عنوان کرد و بیان داشت: آموزش های همگانی در محافل و مساجد و برخورد ویژه با دلالان ارز و فروش غیرقانونی دلار در استان از جمله مواردی است که در سال ۹۸ لحاظ خواهد شد.

سردار آقاخانی به اهمیت امنیت در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در سال ۹۷ جرایم رایانه ای و سایبری بیش از ۱۸۰ درصد افزایش یافته و بحث پیشگیری در این زمینه یکی از اولویت های اصلی پلیس است.

فرمانده انتظامی استان قم به مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و ابراز داشت: در ماه های جاری طرح های مستمر امنیت اخلاقی در استان در حال اجرا است و در تلاش هستیم در ارتقای امنیت اخلاقی وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز داشت: ۷ باند در یک ماه اخیر منهدم و ۳۳ نفر را در این زمینه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی در پایان از افتتاح پایگاه دوم آگاهی پردیسان خبر داد و افزود:در سال ۹۸ نیز ۲۲ پروژه عمرانی در دستور کار پلیس قرار دارد و قطعا با برنامه ریزی صورت گرفته این مهم عملیاتی می شود.