به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، دبیر جایزه ادبی جمالزاده گفت: فراخوان جایزه مهرماه امسال اعلام شد و با اینکه مدت دریافت آثار کمتر از دو ماه بود ۱۵۴۷ اثر به دبیرخانه جایزه جمالزاده رسید که این اتفاق ما را شگفت زده کرد و یک رکورد تازه در جشنواره های ادبی کشور محسوب می شد.
رضا روحانی اظهار داشت: داوری این آثار به همت نویسندگان و مدرسان داستان نویسی برجسته اصفهان و ایران در دو مرحله انجام شد و امروز زمان به ثمر نشستن تلاش هاست.
وی ادامه داد: آیین پایانی جایزه ادبی جمالزاده، ۲۹ بهمن ماه با حضور جمعی از اهالی و اصحاب فرهنگ و ادبیات اصفهان و ایران برگزار می شود.
وی اضافه کرد: قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان و حسن میرعابدینی منتقد ادبی و پژوهشگر ادبیات داستانی معاصر ایران از سخنرانان این مراسم هستند.
دبیر جایزه ادبی جمالزاده افزود: برگزیدگان و نفرات برتر این جایزه در حضور چهره های برجسته و سرشناس ادبیات و هنر همچون کیومرث پوراحمد، ناهید طباطبایی، نفیسه مرشد زاده، سروش صحت، سارا سالار، آرش صادق بیگی، مریم حسینیان، مهدی ربی، سینا دادخواه و اهالی ادبیات و فرهنگ اصفهان معرفی خواهند شد.
گفتنی است؛ پوستر دوره دوم جایزه جمالزاده که قراراست آذرماه ۹۸ برگزار شود دراین مراسم رونمایی می شود.