به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر بهرام سرمست استاندار قم با اشاره به بهره برداری از طرح های عمرانی بخش های استان قم در دهه ی مبارک فجر اظهار داشت: تلاش مسئولان برای ایجاد توازن و عدالت اجتماعی در همه ی بخش ها بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه پیگیری بخشداران و دهیاری ها در بهره برداری از پروژه ها نقش موثری دارد افزود: امیدواریم با مشارکت همه ی بخش ها بتوانیم شاهد توسعه ی پایدار در حوزه های مختلف در استان قم باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ظرفیت رئیس مجلس شورای اسلامی را نیز برای کشور و استان قم ویژه توصیف و خاطرنشان کرد: استفاده از پشتوانه ی آقای لاریجانی در راستای افتتاح طرح های نیمه تمام باید مورد اهتمام جدی مسئولان استان باشد.
سرمست همچنین بهره برداری از پروژه هایی در حوزه ی انرژی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: باید با استفاده صحیح از منابع خدادادی، زمینه ی بهره مندی آیندگان از این نعمات را هم فراهم کنیم.
در این مراسم پروژه های گازرسانی به ۲۰ روستای دهستان قمرود با اعتبار …۷۵ میلیون ریال، آبرسانی با اعتبار ۲۷۴۰۰ میلیون ریال، پروژه های برق با اعتبار ۱۲۰۵۰ میلیون ریال و پروژه دهیاری ها با اعتبار ۲۳۴۳۰ میلیون ریال در بخش مرکزی به بهره برداری رسیدند.