به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌ به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهل سالگی نشانه پیری انقلاب نیست، بلکه نمایانگر شکوفایی آن است.

وی با بیان اینکه رمز بقای انقلاب اسلامی پشتیبانی مردم از بدو آغاز نهضت بوده است افزود: امروز قدرت های بزرگ چشم دوخته اند که ببینید ملت ایران پس از گذشت چهار دهه چه برخوردی با انقلاب خودشان دارند.

استاندار قم بیان داشت:‌ ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای نمایش حضور مردم و ناامید کردن دشمنان این نظام می باشد.

سرمست با اشاره به فرازونشیب های انقلاب اسلامی طی چهار دهه ی گذشته ادامه داد: ملت ما در عرصه های مختلف حماسه آفرینی کردند و در برابر انواع خطرها مقاومت نمودند.

وی شعار این نمایشگاه تحت عنوان “افتخار به گذشته و امید به آینده” را مورد توجه قرار داد و گفت: بیان دستاوردهای نظام ضمن ایجاد غرور نسبت به گذشته، مردم را نسبت به آینده امیدوار می کند.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه سیاه نمایی و تخریب دولت و نظام در شرایط حاضر کشور مطلوب دشمنان است خاطرنشان کرد: از همه ی مدیران نیز انتظار داریم که با ارائه ی برنامه ها و نیز عملکردشان، بذر امید و نشاط را در جامعه بیفکنند.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های کشور برای بیان دستاوردهای ۴۰ ساله ی نظام و دولت خاطرنشان کرد: این اطلاع رسانی به معنی منت گذاشتن بر مردم نیست؛ چراکه بسیاری از این دستاوردها بواسطه ی حضور مردم بوده است.

سرمست تصریح کرد:‌در آستانه چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی باید با بهره گیری از ظرفیت های ایجاد شده در فضای حقیقی و مجازی، نسبت به ارائه ی گزارش عملکرد نظام به مردم فعالیت جدی صورت بگیرد