به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، نمایشگاه “چهل تیتر انقلاب اسلامی” شامل ۴۰ تیتر برتر روزنامه، پوستر و نشریات اوایل انقلاب اسلامی است که از سوی فرهنگسرای رسانه با همکاری کتابخانه مرکزی برگزار شده است.

این نمایشگاه از ۱۳تا ۱۸ بهمن ماه صبح و عصر در گالری شماره یک کتابخانه مرکزی میزبان عموم شهروندان است.
نمایشگاه عکس “چهل سال در قاب” نیز با موضوع چشم اندازها، مشارکت ها و مردم از سوی اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۸ بهمن در گالری شماره ۲ و ۳ کتابخانه مرکزی دایر شده است که شهروندان در ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ می توانند بازدید کنند.
“انتظار و تاریخ عصرما” نمایشگاه دیگر ویژه دهه فجر است که شامل عکس و مستندات تاریخی چهل ساله انقلاب اسلامی است.
این نمایشگاه از سوی موزه حمام علیقلی آقا وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ و ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در مسجد علیقلی آقا مورد بازدید شهروندان قرار می گیرد.
نمایشگاه “انقلاب اسلامی در آینه کتاب” نیز عنوان دیگر نمایشگاهی است که از سوی اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برپا شده است.
این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن از ساعت ۸ تا ۱۸:۳۰ در طبقه همکف کتابخانه مرکزی، بخش امانت کتاب مورد توجه و بازدید شهروندان قرار خواهد گرفت.